مدارک لازم جهت اخذ ویزای دو ماهه مالزی
نوشته شده توسط : حسین

چرا ویزای دو ماهه مالزی؟

در گذشته این امکان برای ایرانیان وجود داشت که با ویزای توریستی مالزی به مدت 3 ماه در این کشور اقامت داشته باشند. اما متاسفانه دوران صدور چنین ویزایی گذشته است و حالا اگر شما بخواهید به عنوان توریست وارد این کشور شوید، باید ظرف مدت دو هفته از آن خارج شوید و به ایران برگردید. با این حساب اگر فکر می کنید که 14 روز اقامت در مالزی برایتان کافی نیست و به دنبال راهی برای اقامت بیشتر در این کشور هستید، اخذ ویزای دو ماهه مالزی راه چاره شماست!

درباره ویزای دو ماهه مالزی

حالا که متوجه شدید ویزای دو ماهه مالزی به چه کار می آید و اصلا چرا باید برای آن اقدام کنید، بهتر است که کمی اطلاعتتان را درباره این ویزا بیشتر کنید. سوال این است که این ویزا به چه کسانی تعلق می گیرد و چه کسانی می توانند از آن استفاده کنند. خوب است این را بدانید که اصولا کسانی به دنبال اخذ ویزای دو ماهه مالزی هستند که برای یک هدف خاص مثل دیدار از خانواده هایشان یا انجام یک کار اداری یا بیزینس و یا حتی مقاصد گردشگری می خواهند به مدت دو ماه یا کمی کمتر در این کشور اقامت داشته باشند. اما نکته اینجاست که این ویزا فقط به کسانی تعلق می گیرد که یک نفر را در مالزی داشته باشند که حاضر باشد برایش دعوتنامه ارسال کند و به نوع ورود او به این کشور را نزد سفارت ضمانت کند! پس اگر فکر می کنید که اخذ ویزای دو ماهه مالزی با شرایط شما سازگار است، با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در این باره با شما صحبت کنیم و شرایط بعدی آن را هم به شما بگوییم.

مدت زمان صدور ویزای دو ماهه مالزی

نکته دیگری که باید درباره ویزای دو ماهه مالزی بدانید، این است که اخذ این ویزا خیلی زمانبر نیست و شما می توانید به راحتی آن را در یک بازه زمانی 7 تا 10 روزه تهیه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که مدارکی که سفارت از شما می خواهد را جمع آوری کنید و درخواست خود را به سفارت تقدیم کنید. بعد از این مرحله سفارت شرایط شما را بررسی می کند و اگر مشکلی در مدارک شما نبیند، ویزای دو ماهه مالزی را برای شما صادر می کند. با این حساب بهتر است که حتما شما از ده روز یا حتی دو هفته قبل تر نسبت به درخواست ویزای دو ماهه مالزی اقدام کنید تا کارهایتان سر صبر انجام شود.

مدارک اخذ ویزای دو ماهه مالزی

حالا سوال مهمی که باید به آن پاسخ دهیم، این است که اصلا چه مدارکی برای اخذ ویزای دو ماهه مالزی نیاز هست؟ همان طور که گفته شد شما برای اخذ این ویزا به یک دعوتنامه نیاز دارید که باید از سمت کسی که در این کشور اقامت دائمی دارد، فرستاده شود. در واقع باید بگوییم که این دعوتنامه اصلی ترین مدرک اخد ویزای دو ماهه مالزی است و اگر شما آن را داشته باشید، بیشتر راه را رفته اید! چراکه جمع آوری دیگر مدارک برای اخذ این ویزا راحت است. شما بعد از تهیه دعوتنامه کافی است که یک نامه تمکن مالی، پاسپورت، عکس و بلیط رفت و برگشت خودتان را تهیه کنید و علاوه بر آن تصویر ویزا، پاسپورت، سند خانه میزبان یا همان شخصی که برایتان دعوتنامه فرستاده را هم داشته باشید تا خیلی ساده روال اخذ این ویزا برایتان طی شود. امیدواریم که با خواندن این مطلب با ریزه کاری های اخذ ویزای دو ماهه مالزی آشنا شده باشید و برایتان مسجل شده باشد که این نوع ویزا با شرایط شما همخوانی دارد یا نه. به شما توصیه می کنیم که برای اینکه کارتان با مشکل مواجه نشود، اول تمامی مدارک لازم را تهیه کنید و بعد برای اخذ ویزا اقدام کنید تا وقت و هزینه تان به هدر نرود.




:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: